Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Fredag 1:a mars

Av kimthai - 1 mars 2013 18:10

Vilken morgon! Solsken och härlig värme.
Gick ner till stranden vid 07:00 och tänkte snorkla i lugn och ro.. Men något fattades!
Istället gick jag på den just då super stora sandstranden och upptäckte säkert en miljon "sandkrabbor" kallar jag dom iallafall! Och hela stranden va full med små sandhögar/sandhålor som dessa kvicka saker flydde ner i så fort kameran ville fota!
Inga apor ville bli hittade idag heller.
Efter några timmar när vattnet hittat tillbaka fick jag äntligen sola o bada och kolla på när thailändarna sliter sig halvt fördärvade med att lasta från båten. Var ganska intressant att se hur dom verkligen sliter här nere! Så intressant att jag fastnade på stranden lite förlänge så jag blev härligt bränd.
Kvällen avslutas med lite lugn och ro så magen får återhämta sig fullt innan nästa dag tar full fart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimthai - 7 mars 2013 15:16

Jaha ja. Då var den sista dagen i Thailand gjord! Har varit på zoo hela dagen, kommer hem dö trött i benen efter allt springande där inne! Satte mig på en restaurang och tog mig en tre rätters som sista måltid :) Imorgon bitti går flyget hem och j...

Av kimthai - 6 mars 2013 14:17

Idag har vi åkt båten från phi phi till Phuket, och jag saknar phi phi direkt, älskade den ön! Har varit ute en sväng idag och kikar runt lite, hittade ett väldigt stort köpcenter här, jag som älskar att kolla affärer.. Men det va väldigt fint. H...

Av kimthai - 6 mars 2013 14:14

Idag har vi åkt båten från phi phi till Phuket, och jag saknar phi phi direkt, älskade den ön! Har varit ute en sväng idag och kikar runt lite, hittade ett väldigt stort köpcenter här, jag som älskar att kolla affärer.. Men det va väldigt fint. H...

Av kimthai - 6 mars 2013 14:11

Idag har vi åkt båten från phi phi till Phuket, och jag saknar phi phi direkt, älskade den ön! Har varit ute en sväng idag och kikar runt lite, hittade ett väldigt stort köpcenter här, jag som älskar att kolla affärer.. Men det va väldigt fint. H...

Av kimthai - 6 mars 2013 14:10

Idag har vi åkt båten från phi phi till Phuket, och jag saknar phi phi direkt, älskade den ön! Har varit ute en sväng idag och kikar runt lite, hittade ett väldigt stort köpcenter här, jag som älskar att kolla affärer.. Men det va väldigt fint. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards