Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Måndag 25:e februari

Av kimthai - 25 februari 2013 16:11

Den 10timmar långa resan från samui till pih pih drog igång 06:00!
Var fin utsikt från färjan så det fanns mycket att fota.
Fick njuta av härliga berg, brännmaneter stora som basketbollar, en och annan flygfisk. Och varför inte något så ovanligt som regn...

På den sista bussen blev vi invinkade och besökta av farbror svart.. Närmare bestämt 4 st utav dom klev ombord, väldigt coola med sin svarta uniform, svarta brillor och pistolerna på höften.
Efter uppvisat pass och visitering utav väskor fick vi glatt åka vidare.
Imorn ska vi se om vi kan fota några apor och njuta lite mer utav phi phi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimthai - 7 mars 2013 15:16

Jaha ja. Då var den sista dagen i Thailand gjord! Har varit på zoo hela dagen, kommer hem dö trött i benen efter allt springande där inne! Satte mig på en restaurang och tog mig en tre rätters som sista måltid :) Imorgon bitti går flyget hem och j...

Av kimthai - 6 mars 2013 14:17

Idag har vi åkt båten från phi phi till Phuket, och jag saknar phi phi direkt, älskade den ön! Har varit ute en sväng idag och kikar runt lite, hittade ett väldigt stort köpcenter här, jag som älskar att kolla affärer.. Men det va väldigt fint. H...

Av kimthai - 6 mars 2013 14:14

Idag har vi åkt båten från phi phi till Phuket, och jag saknar phi phi direkt, älskade den ön! Har varit ute en sväng idag och kikar runt lite, hittade ett väldigt stort köpcenter här, jag som älskar att kolla affärer.. Men det va väldigt fint. H...

Av kimthai - 6 mars 2013 14:11

Idag har vi åkt båten från phi phi till Phuket, och jag saknar phi phi direkt, älskade den ön! Har varit ute en sväng idag och kikar runt lite, hittade ett väldigt stort köpcenter här, jag som älskar att kolla affärer.. Men det va väldigt fint. H...

Av kimthai - 6 mars 2013 14:10

Idag har vi åkt båten från phi phi till Phuket, och jag saknar phi phi direkt, älskade den ön! Har varit ute en sväng idag och kikar runt lite, hittade ett väldigt stort köpcenter här, jag som älskar att kolla affärer.. Men det va väldigt fint. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards